Centrum van Venlo ๐Ÿ’š

17 juni 2020 - Venlo, Nederland

Vandaag naar het centrum van Venlo gefietst. Was wel warm hoor maar heerlijk geslenterd door de winkelstraat. Heel veel Duitsers daar en een supermarkt speciaal gericht op hun, geloof me.... ๐Ÿ›’ Vol! Ook in winkels zijn de teksten en uitverkoop in Duits ๐Ÿง ze komen uit Duitsland blikjes fris/bier inslaan want in Duitsland moeten ze statiegeld betalen op blikjes.ย
Hebben heerlijk geluncht en leuke kleding geshopt want ik ben aardig aangekomen ๐Ÿ˜ฌ
Mooi dat het heerlijk weer was en nu met bakken โ›ˆ๏ธ en onweer โšก naar beneden komt. Was weer een heerlijk gezellig daggie ๐Ÿ˜‡

Fotoโ€™s

1. Jan:
    17 juni 2020
    Was zeker een lekker dagje.
  2. Henny de Haas:
    Hallo dus het was weer genieten lees ik, wij hebben vandaag40km gefietst was ook lekker koeltas mee ๐Ÿž komkommer watermeloen drinken zo is er weer een dag om. Nu โ˜” en onweer slapen we straks lekker Gerard is een ๐ŸŽฅ aan het kijken ik ga lekker op mijn iPad voor straks welterusten.