๐ŸŽถ Hier aan de haven..... ๐ŸŽถ

16 juni 2020 - Venlo, Nederland

Vandaag aan de haven. 2 nachtjes en dan richting Maastricht. Vanavond maar asperges met ๐Ÿ” aan 't klaar maken of moet ik' gereed' zeggen ๐Ÿค”
Ik ben nog steeds gestopt met ๐Ÿšฌ en zeker 10 kg zwaarder geworden, soms heb ik wel zin en vindt 't nog steeds ongezellig vooral bij koffie en na 't eten ๐Ÿ˜’ als ik mensen zie ๐Ÿšฌ moet ik me echt inhouden om niet te bietse want dat kan echt niet! ย ๐Ÿง Pfffffff... Wanneer houdt die trek of stemmetje in mijn hoofd nou eens op ๐Ÿ˜’๐Ÿ˜ฌ๐Ÿคฎ

Van reisblog naar fotoboek
Laat een prachtig fotoboek afdrukken van je verhalen & foto's. Al vanaf โ‚ฌ 21,95.
reisdrukker.nl

Fotoโ€™s

1. Henny de Haas:
    16 juni 2020
    Ziet er weer gezellig uit aan het water mooi plekje, hier net een behoorlijke regen bui en nu is het gelijk weer blauw wij eten snijbonen met een tartaartje maar de asperges vind ik ook erg ๐Ÿ˜‹ fijne avond en eetsmakelijk groetjes aan Jan.
  2. Thea en Jan:
    16 juni 2020
    Hier alleen een spettertje en nu โ˜€
  3. Rita Hogenkamp:
    16 juni 2020
    Gezellig hoor Maastricht ๐Ÿ‘ kun je ook lekker shoppen ๐Ÿ‘•๐Ÿ‘–๐Ÿ‘—๐Ÿ‘  enz. En je mag best een ๐Ÿšฌ komen bietsen maar moet je wel eindje voor ๐Ÿšฒ Gezellige dagen nog van ons uit Dronten ๐Ÿ˜˜
  4. Richard en Tiara:
    16 juni 2020
    Hartstikke goed moetie...volhouden je kan t...je bent al zover๐Ÿ‘ben super trotsโคโค
  5. Thea en Jan:
    17 juni 2020
    Aaaahw wat liefffff โค ๐Ÿ’•๐Ÿ’‹
  6. Jan:
    17 juni 2020
    Moppie je doet het zeker goed, alleen je past niet meer in je kleding ๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿ˜…dus nu ook nog een beetje minder eten.๐Ÿคช๐Ÿฅฐ๐Ÿคฉ