Home sweet home

5 juli 2020 - Dronten, Nederland

Vandaag maar naar 🏑 gereden, wat een 🌿 weer! Zaten al 2 dagen in de camper 😢 en vooruitzichten waren ook niet geweldig, πŸ’¨ β˜” 🌧️ 😡 dus besloten... Naar 🏒
Maar niet voor lang hoor... πŸ˜‰ 😜 Eerst ff πŸ‘€ voor een mooie route, wie weet gaat 't beter met op πŸ”’ van landen en kunnen we misschien weer voorzichtig naar buitenland πŸ€”.... HEUL VOORZICHTIG!!!!
Hebben veel gezellige mensen ontmoet vooral 2 leuke wijvies en een echtpaar uit Lelystad (#hoeverzinjehet#) en het reizen in Nederland vonden we much better dan vorig jaar 😁 Thuis komen is ook weer fijn hoor! Nu maar verzinnen waar de volgende reis naar toe gaat πŸ˜²πŸ˜±πŸ˜œπŸ˜‰πŸ˜πŸ€­

1. Henny de Haas:
    6 juli 2020
    Wij vandaag ook weer op huis aan ook weer lekker en dan maar wachten op mooi weer als jullie de kant van ons op komen van harte welkom groetjes.
  2. Thea en Jan:
    Weet jullie adres niet meer 🀭😲
  3. Thea en Jan:
    7 juli 2020
    Heb je adres opgeschreven en hier verwijderd! Komen zeker een X langs als corona geen gevaar meer is. Groetjes aan Gerard.
  4. Henny de Haas:
    Heel erg leuk je kan hier ook fijn fietsen.
    Wij gaan nu ook op bezoek bij buurtjes alleen als je met ze vieren wat gaat drinken moeten de stoelen uit elkaar.
    Maar de wijn smaakt er niet minder om.😜🍷