Naar huis

15 maart 2020 - Köln, Duitsland

Vandaag de dag van vertrek naar 🏡. Onderweg Köln bezocht want we zijn nu toch dichterbij. Mooie stad ook en vooral "de Dom". We mochten eerst niet naar binnen alleen voor gebed, nah... Dan doen we een gebed 🙏 zag er prachtig uit maar kon niet 📸 maken want dan werd je weg gestuurd. Zijn ook de brug over de rijn gelopen en deze hangen vol met slotjes en terug een Belgisch pattateke gegeten... Ook 😋!

1. Henny de Haas:
    15 maart 2020
    Hoop dat jullie lekker hebben genoten nu hopen dat je genoeg eten en wc papier in huis heb gekkenhuis niet normaal.
  2. Thea en Jan:
    16 maart 2020
    Ach wat leuk om weer wat van je te horen (ehhh... Eigenlijk te lezen 😋) ja... Wat een gekte he, ik kon niet eens 🥩 of 🐔 kopen alle schappen geplunderd dat we thuis kwamen, heel bizar!! Maar wel genoten in Duitsland en niets gemerkt van de corona crisis 🤔 ook in hotel werd het drukker in weekend.
    Eind april wilde we weer op pad met de camper maar heb hier toch twijfels over, zal afwachten wezen hoe 't gaat met corona. Doe mannetje de groetjes van ons... 😘