Lipnomeer ⛱

26 augustus 2020 - Horní Planá, Tsjechië

Het is weer ff wennen hoor 🙄 op een camping waar er meerdere staan 🤔 Bij een groot meer zoals jullie zien op 📸 vorige camping hadden we eigenlijk een soort priveplekje met een hele vriendelijke beheerder 😀
Straks een wandeling maken maar ga echt niet naar boven lopen tenzij me mannetje mij op zijn rug of nek neemt 😂 vandaag een stormwindje maar wel ☀️
Heb maar klein stukje gewandeld, was in de felle zon en daar kan ik echt niet tegen... Vindt dat zo vervelend voor Jan, die is in zijn eentje verder gelopen zo ongezellig 😏 en vanmiddag in de stoel door een wesp gestoken 😱 wat doet dat pijn zeg 😒 heb gelijk ijs erop gedaan maar blijft pijn doen 😩

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Rita Hogenkamp:
    26 augustus 2020
    Hallo buurtjes, zo te lezen gaat het allemaal 👍 bij jullie ! Hier gelukkig ook en de warmte gaat nu eindelijk uit huis ! Mooie plaatjes 📸 lekker blijven genieten ! Minder van die rot 🐝 had hem een doodslag gegeven 😂 nummer 22 niets meer gezien of gehoord na vorige week donderdag 🤭 dit zegt genoeg van die lui toch 👋👋 hoop dat er aardige mensen voor terug komen 👍 fijne avond en blijf gezond en genieten 🥰
  2. Thea en Jan:
    27 augustus 2020
    Hoi Rita, tis hier ook prachtig!!! 😍 Ja, we genieten ook en zeker met dit weer gelukkig niet zo warm maar wel lekker ☀. Zegt zeker genoeg over die mensen maar we hadden niet anders verwacht toch?? 🤔 Die wesp is dood!!! Maar doet nog steeds zeer 😩 Straks na koffie ff fietsen langs 't meer 😀
  3. Thea en Jan:
    27 augustus 2020