CP Finca Lavantri, Dolores

14 december 2018 - Dolores, Spanje

Een paar dagen gestaan bij Finca Lavantri bij Belgische mensen. Gezellige plek met nog 7 camperaars, waaronder ook Belgen. Plekkie prima alleen de ๐Ÿ”Œ viel regelmatig uit ๐Ÿ™„ de bar werd regelmatig gebruikt met happy hour waaronder wij inclusief ๐Ÿ˜‚ lekker likeurtje 43 gedronken (zelfs ๐Ÿท๐Ÿท๐Ÿ˜Š) ook welkomst drankje met toastjes en kaas. Wordt de gasten goed verwend ๐ŸŒDe laatste avond uitgenodigd voor borrel want een Camperaar had daar maanden gestaan en ging naar een huur ๐Ÿก in Spanje. Jammer genoeg kwam er storm ๐Ÿ’จ opsteken en โ˜” en werd het behoorlijk koud dus maar ook een winterjasje aangedaan.. Brrrr... De hele nacht flinke rukwinden en leek wel of de ๐Ÿš™ werd opgetild ๐Ÿ˜“ zijn aardig in ons ๐Ÿ› geschud ๐Ÿ˜ฌ maarrrrr... Volgende dag een lekker ๐ŸŒž en op naar de volgende plaats waar we 2 jaar geleden met Terry ๐Ÿ•hebben gestaan waar ze ziek werd en naar de kliniek moest.ย

Fijn weekend!!ย

Van reisblog naar fotoboek
Laat een prachtig fotoboek afdrukken van je verhalen & foto's. Al vanaf โ‚ฌ 21,95.
reisdrukker.nl

3. Richard en Tiara:
    Lekkere verwennerij ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
  4. Thea en Jan:
    14 december 2018
    Was 't ook en gezelli Ti ๐Ÿ˜ beetje veel gedronken maar wel lekker ๐Ÿ˜‹ en je vader was weer lekker druk ๐Ÿ˜“
  5. Erycka:
    15 december 2018
    Dat is nog eens gezellig . Jammer van die storm , maar ook dat heb je weer overleeft . Hier is het verrekte koud brrrr net boven het vriespunt , en voor morgen hebben ze sneeuw voorspeld , mag hopen van niet....groetjes
  6. Thea en Jan:
    15 december 2018
    Ja, ik zag 't op weerbericht.... Brrrr, Das zeker koud! Vorig jaar hadden we al sneeuw in NL. Hier in de avond ook koud hoor koelt behoorlijk af en doen we de verwarming aan.