Vandaag 🙋‍♀️

7 september 2020 - Dronten, Nederland

Weer thuis!! Eigenlijk best gek 🤪 zo ben je in Nederland, Duitsland, Tsjechië en dan weer terug 🧐 En ja... Wanneer je mannetje weer naar 🏡 wilt... Maarwel...

WEER HEERLIJK OM THUIS TE ZIJN!!

(Tot de volgende reis en ik hoop nu wel echt dat er een vaccin gauw komt zodat we echt over de grens kunnen naar warme mooie landen)

1. Erycka:
    7 september 2020
    Welkom terug
  2. Jan:
    7 september 2020
    Dank je Erycka
  3. Henny de Haas:
    8 september 2020
    Toch lekker weer de ruimte, wij zijn ook net op tijd terug vanaf vandaag voor Nederland code oranje geniet lekker van je appartement doen wij ook, al 4wassen gedraaid vanavond nog 1 en dan vind ik het wel weer goed. Groetjes en blijf goed voor elkaar zorgen 🙌👊😷😘
  4. Thea en Jan:
    8 september 2020
    Gelukkig maar dat jullie op tijd waren, je zal maar moeten blijven 😱 ben net met was begonnen, had op Camping al gedraaid 🥨 zeker van appartement genieten. Jan is met de camper naar garage, lekte olie, al vanaf 't begin. Bij grote onderhoudsbeurt hebben ze iets vergeten vast te draaien en olie komt ergens anders vandaan 🤔 Jan is erg pissig want het kostte toen € 625. Mag het wel goed gedaan worden voor dat geld toch?? Je moet er niet aan denken dat we ergens in Tsjechië niet verder kan 🤢
  5. Henny de Haas:
    8 september 2020
    Ja zou ook pissig zijn het is een hoop geld. Misschien betalen ze nu wel wat terug ik hoop dat ze het nu wel goed doen.
  6. Thea en Jan:
    10 september 2020
    Ze hadden bij de beurt de oliefilter niet goed vast gezet, je kan je motor dan in elkaar rijden, wat een sukkel! 😱😡
  7. Henny de Haas:
    10 september 2020
    Volgende keer maar naar een ander sukkel is nog zacht uitgedrukt ik zeg maar niks 😠😜 groetjes en je weet altijd welkom.