Vele plaatsen....๐ŸšŒ๐Ÿš

9 januari 2022 - Sรฃo Joรฃo de Areias, Portugal

Zijn nu ruim een maand onderweg en hele mooie plaatsen geweest ๐ŸŒ Frankrijk binnendoor naar Baskenland Frankrijk/ Spanje. Wat een prachtig land ๐Ÿคฉ langs de kust 'golf van Biskaje'. De kust met allemaal rotsen zo genoten ๐Ÿ™‚ de nauweย straatjes met restaurants en winkeltjes. De mannen met hun speciale platte petten, hun vriendelijkheid! Zijn nu in Portugal en blijven hier nog even in Portugal โ˜บ

polarsteps.com/TheadeVries4ย  ........daar vind je de prachtige foto'sย

1. Thea:
    PS. Zijn in Vimieiro.....๐Ÿ˜
  2. Erycka:
    9 januari 2022
    Fijn dat jullie zo genieten in deze heftige tijd....
  3. Thea:
    Zeker een heftige tijd en het end is nog niet in zicht ๐Ÿ˜’๐Ÿ˜ท
  4. Jan:
    ๐Ÿ˜ท๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜…๐Ÿ˜
  5. Lyda:
    12 januari 2022
    Hoi Thea en Jan
    Wat zien jullie mooie dingen .
    Iedere step is weer een verrassing
    ๐Ÿ˜Š ik reis een beetje met jullie mee .

Reis veilig verder en genieten .
    Het is hier vreselijk saai , alles dicht enz .
    Maar vrijdag misschien een ander geluid .

Groetjes van ons .
  6. Thea en Jan:
    12 januari 2022
    Hi buurtjes,
    Ja, we zien veel hรฉ en genieten nog steeds ๐Ÿ˜€ zijn nu in Spanje in een hele mooie omgeving en ja wรฉรฉr in de bergen ๐Ÿ˜‡ maar begin er aan te wennen en de wegen zijn niet zo eng. In de avond wel koud dus lekker kacheltje aan. ๐Ÿ”ฅ

Hier alles open de winkels en horeca. Wel streng in mondkapjes ๐Ÿ˜ท hoop inderdaad dat vrijdag de lockdown over is in Nederland.

Overal erg druk met campers, nog niet gezien zoveel campers en ben bang richting zuiden nog erger is en weinig plek wie weet wordt het dan reserveren wat eigenlijk camperaars niet doen maarja....iedereen is corona zat en met de camper zit je toch meer in je eigen bubbel en kan je toch reizen.
    Vindt het top ๐Ÿ‘dat je ons volgt en reactie geeft. โค

Groetjes Thea en Jan ๐Ÿ˜˜