WeiBehütte

3 september 2020 - Oberweser, Duitsland

Eergisteren
Wezen wandelen en van de mooie omgeving genieten 😍 geen heuvels op 😁 die te zwaar zijn voor mijn beentjes 😳 wel hebben we voor de 2e keer een Kneipbad gezien. Met de pootjes tot de knietjes in het bronwater rondjes lopen.➡️ Goed voor de 🦵🦵.(zie foto met blauw hekwerk) Het is bij een grill station waar je een kampvuur, grillplaat en en zulks meer kan doen en is in open hutten. Heel gezellig opgezet 👌 later bij restaurant gechilled 😊Jan lekker bakkie ☕ en 🍰 ikke een lekkere likeur🍧🥴

Gisteren
Op de fiets 🚴‍♂️🚴 zo'n km of 25. De 1ste stop (na niet zoveel 🚲) een Grieks restaurant, JOEHOEEEEE!! 😍 Tijd voor even lunche 😁 een BIG-BIG LUNCH 😃 en ook veel wespen 🐝 overal waar je komt_bent_of zit 😱 maar was heerlijk 😋
Schapen, koeien en 🐴 kom je tegen 🧐Verderop zagen we 2 shetjes over fietspad galopperen en in de wei een paard die ze tegemoet kwam draven. Bleek dus dat ze uit gebroken waren uit de wei en ver ook!! (zie 📹 video alleen Polarsteps ) * zou zeker kijken voor de afloop!! 📽️ (bij beter wifi wordt video geplaatst) Was een mooie fietsroute!! Met een heerlijke lunch 😂🤣😋

1. Jan:
    3 september 2020
    Was zeker een mooie fiets route, en het eten was ook heel lekker, en het vrouwtje heeft het zo na haar zin, en daar gaat het toch om.😜