Ach ja... 😁

27 juni 2020 - Hellendoorn, Nederland

"ons Plekske" was niet zo gezellig meer 😬 daar zijn we eerder weg gegaan, was de bedoeling tot maandag maar nee.... 😏 Zei gisteren al dat ik de sfeer beetje raar 🧐 vond, en er weg wilde. Ik ben niet zo van het klieken... πŸ‘©β€πŸ¦²πŸ™β€β™€οΈπŸ™Žβ€β™€οΈπŸ‘©β€πŸ¦°πŸ§”En als je ook nog genegeerd wordt door camperaars die er al jaren komen en bij elkaar zitten mogen ze voor mij de pot opπŸ€™ heel jammer want 't was wel een mooi plekkie maar de camperaars waren vreselijk ☹️ wij houden van contacten zonder de boel plat te lopen maar wel goededag en een praatje zo nu en dan toch?!Β
Nu een ander CP, ook een mooie plek eigenlijk een betere met een eigen tuintje om te zitten πŸ’Ί nu maar afw8te hoe 't hier is πŸ€” ondertussen is mijn spit er wèèr ingeschoten en ook paar dagen buikpijn maarrrr...... Mag de pret niet drukken en gaan we gewoon door of er nx aan 't handje is πŸ€ͺ
Β

1. Henny de Haas:
    27 juni 2020
    Lekker plekkie, hier net een aardige regenbui en nu weer zon. Nog een fijn weekend .πŸ™ŒπŸ€
  2. Jan:
    27 juni 2020
    Dank je wel Henny, jullie ook een fijn weekend, πŸŒ„
  3. Richard en Tiara:
    27 juni 2020
    He moetie heb jij weer... hup, hup niet zeiken maar doorgaanπŸ€ͺ
  4. Erycka:
    27 juni 2020
    Lullig is dat mensen zich zo gedragen , zegd veel over hun . Dus niet getreurd en een mooi ander stekkie zoeken . Zal jullie vast wel lukken . Truste voor straks , ik ga in ieder geval wel duiken , kan haast mijn ogen niet meer open houden....truzzzzte