Daar zijn we weer... 😉

18 augustus 2021 - Saint-André-sur-Vieux-Jonc, Frankrijk

Er zijn al wat daagjes en plaatsen en gebeurtenissen voorbij. Allereerst... De reuzen waar we doorheen moesten. Heeeeeel hoog en ook weer naar beneden, slalommen met haarspeldbochten. 😱Deze hadden we niet eens zo erg in Andorra of Gorges du Verdon. Van de laatste door bergen een helse rit 😲 zelfs 1 zo erg dat de camper het niet haalde waar Jan op steile helling moest stoppen en weer achteruit om opnieuw insteken. 😤 Heelhuids aangekomen dankzij mannetje die het ook niet meer zo leuk vond 🙄

Nu zijn we van de route Napoleon af, want dat was de route, en inmiddels 2 campings verder, of zijn 't er 3??🤣🤣 Blij dat 't nu vlakke wegen zijn.

Even voor een nachie op een CP met uitzicht op ⚽ veld en dan weer verder 😊

1. Henny de Haas:
    19 augustus 2021
    Hallo, vanuit een mooi limburg iets minder bergen en bochten weinig zon maar we vermaken ons wel. Dinsdag wezen bowlen,🎳 vandaag wandelen 5km en⛳ daarna héérlijke wafel met aardbeien en slagroom.
  2. Thea en Jan:
    19 augustus 2021
    Ahw... Heerlijk op vakantie! Limburg zo mooi ook!! Fijne vakantie en lekker genieten!!!
  3. Henny de Haas:
    27 augustus 2021
    Hallo, tijd niks gezien alles goed met jullie? Wij zijn maandag ook weer uit Limburg vertrokken Diana is woensdag weer begonnen met werken, de scholen gaan maandag weer beginnen hoop voor de kinderen een normaal schooljaar, en voor ons ook. Groetjes vanuit een zonnig zoetermeer wel veel wind 🙌😎
  4. Thea en Jan:
    31 augustus 2021
    Klopt! Heb er ook geen verhaal/foto's meer opgezet want kostte teveel data. Wel op polarsteps.com/TheadeVries4
    Daar heb ik geen data voor nodig. Alles goed hier en ook het weekend weer naar 🏡 hoop dat jullie ook een fijne vakantie heeft gehad😊 wij idg wel 😁
    Als je ons weer wil volgen op onze reis kan je beter je aanmelden op polarsteps dan kan je ook reacties op doen. Daar staan ook video's op en verhalen. Op 't eerste verhaal kan je me ook vinden op polarsteps. Doe Gerard de groetjes van ons. 👋