Update van onze reis....🚐

23 januari 2022 - Camping Los Escullos, Spanje

Momenteel op een betaald camperplaats. Gelukkig hadden we gebeld voor een plaats. Overal echt druk met camperaars en mag je blij zijn dat je een plaats kan bemachtigen, vooral de vrije camperplaatsen met gratis stroom zelfs de enorme campers die daar gaan  staan.

In Castillo Bajo-Conejito hebben we op een camping gestaan waar we 5 jaar geleden ook hebben gestaan maar dan voor 1 nacht. De receptie kon dat nog zien en ook dat we 1* hadden gegeven en vroeg waarom? Wij zijn weg gestuurd toen omdat de plek gereserveerd was en ons niet had verteld en zijn toen weg gereden, ze begreep het wel. Hebben nu een week gestaan en ook naar de markt gelopen en wat was het een takke end lopen er kwam geen eind aan maar wat hebben we heerlijk gegeten, Jan een grote tong 🐟 en ik garnalen in een overheerlijke aiolisaus 🦐 en toen over de promenade het eind terug 🤪 was kapot 😅 maar wel weer heerlijk om een marktje te pikken, leuke tas gekocht en weer fijn een boulevardje te lopen langs het 🏝

Tot heden niet echt mooi weer 🌞 gehad om lekker buiten te zitten maar een paar x 🪑🪑. In heel Spanje lage temperaturen en 🌥 maarja...hier ook winter hé 🤪. Nu het hele weekend niet met me kontje zowat buiten geweest door koude wind en af en toe miezerig regen.

Hebben best wat kilometers gereden maar elke keer zoiets van 1 1/2 uur en dan en overnachting als er niets aan was en anders een paar dagen. Wel ook mooie plaatsen gezien, alleen jammer van de kust in Andalucië zoveel plastic van kassen 😒 morgen vertrekken we weer .......richting Cartagena. 😁

Tot de volgende update wanneer ik weer WiFi heb 😘