Wat een rijkdom toch... 🚐🌏

1 juli 2020 - Lauwersoog, Nederland

Wat een rijkdom hebben we toch πŸ€‘ lang leve de vrijheid met de camper. Van hier naar daar met je huisje op wielen 🚐 Nu aan gekomen in Louwersoog, plaatsje Zoutkamp. 🌏 De vorige Camperplaats was vol dus moesten we uitwijken naar andere plaats, wat zijn er toch veel camperaars op weg! Waar we vandaan komen is ook prachtig met zijn bossen en prachtige fietsroutenetwerk πŸš΄β€β™€οΈπŸš΄ en nu even hier om te verkennen. Ennnn.... We gaan zekers een lekker 🐟🐑 eten 🍲
Een kleine opmerking, vorig jaar "rondje Nederland" gedaan en vonden dat nou niet zo geweldig πŸ€” maar deze reis hebben we 't meer naar onze zin en zien we toch de mooie plekken van NL. En ga nu niet vragen hoe dat komt? 🀫

Jachthaven in Zoutkamp

1. Rita Hogenkamp:
    Nog lekker genieten πŸ₯‚
  2. Thea en Jan:
    Nog ff wel Rita 😁
  3. Henny de Haas:
    1 juli 2020
    Wij doen een weekje Nunspeet met vrienden vandaag 55,5km gefiets ermelo broodje gegeten garderen lekker 🍦 bij ijstijd daarna weer andere kant terug.
  4. Thea en Jan:
    1 juli 2020
    Op dezelfde camping Hennie??
  5. Richard en Tiara:
    En hoe komt dat dan???🀣
  6. Thea en Jan:
    Weet 't niet Tiar πŸ™„
  7. Henny de Haas:
    1 juli 2020
    Nee wij zitten in Nunspeet ook gezellig.
  8. Erycka:
    2 juli 2020
    Inderdaad !! ik kan maar 2x per jaar een midweekje weg , ben ik ook blij mee hoor . We zouden in maart weg gaan , maar dat ging niet door vanwege de corona . Heel veel plezier toegewenst en maar weer cultuur gaan snuiven....greets
  9. Alie en Wim:
    2 juli 2020
    Geniet er lekker van. Zoutkamp is leuk. Kom eens en x in Balkbrug bij ons op de camping. Ook een mooie omgeving daar. De komende weekenden zijn wij er niet. Ik wordt a.s dinsdag geopereerd. Fijn verjaardagskado voor 9 juli als ik 60 wordt. Groetjes ook aan Jan van Alie en Wim
  10. Thea en Jan:
    3 juli 2020
    Als we weer in de buurt zijn laat ik 't weten. Wens je veel sterkte met de operatie. 😘