Naar Duitsland 🧓

29 augustus 2020 - Cham, Duitsland

Goed gedaan!  Tot gisteravond prachtig weer gehad ☀️ en vandaag weer terug naar Duitsland. Tsjechië... 🤔 valt een beetje tegen 🙄 qua omgeving, Heuvels is niet te 🚵‍♀️ voor mij, heb de 🦾 niet! Dus ook te wandelen 👣niet!! 😱 Thuis maar een sportschool opzoeken 💪
Op de hoek van de camping is een klein kiosk waar je eten kan halen wij hadden kebab box, jammieeeee... Die was lekkurrr 😁 je kan 't vergelijken met 🍟 kapsalon. En avond daarvoor gingen we eten bij het hotel en daar was 't gatverdamme!! Ik 2 plakjes vlees met een soort 🥕 saus en Tsjechisch brood erbij... Niet te pruimen 😬 Jan ook vlees met champignonsaus waar geen kraak of smaak aan zat!
Maar toch wel fijn dat we in Tsjechië zijn geweest 😁 vandaag een overnachting in Cham op CP.
Ik heb tot 5 sep. Mobiele bereik en daarna niet meer tot ik weer thuis ben, tot dan moet ik maar ff kijken hoe ik de reisblog update 🙄

1. Henny de Haas:
    29 augustus 2020
    Hallo van uit een warm Griekenland lekker aan het strand en heerlijk zee water om af te koelen. Vandaag een rustige wandeldag je komt altijd wel weer iemand tegen waar je in gesprek komt een echtpaar uit Friesland ze vonden het wel even leuk om met ons te praten. Daarna heerlijk op terras gezeten Gerard een frappe ik een jus. Nu aan de ouzo pinda en chips en vanav weer ergens eten. Goede reis en de groetjes aan Jan.😷🙌😎🍹
  2. Thea en Jan:
    29 augustus 2020
    Wat heerlijk, lekker genieten in Griekenland!! Een hele fijne vakantie en groetjes aan Gerard.
  3. Erycka:
    30 augustus 2020
    Das wel balen , dat dit land zo is tegen gevallen . Ja joh we worden een dagje ouder en ook strammer . Ik zou eigenlijk ook moeten , maar je moet een giga hoge trap op , tegen de tijd dat ik hijgend en al boven ben , kan ik weer terug hahahaha niet mijn ding . Fietsen zou ik wel willen , maar ze hebben mijn fiets gejat en een goeie nieuwe fiets is niet te betalen , of ik moet er een terug jatten , maar met dat geluk van mij , word ik natuurlijk gesnapt hahahaha....Groetjes ook van Claudia