Hele fijne CP โค๏ธ

22 juni 2020 - Maasbree, Nederland

Goedemogge lezers. Vandaag bewolkt โ›… maar komt helemaal goed hoor ๐Ÿ˜ komende 14 dagen dik boven de 20ยฐ en wordt boven de 30ยฐ dus lekkarrrr... Dus niet ๐Ÿ˜ฌ heb ik weer groot kansje op oververhitting ๐Ÿ˜จ maar we gaan oppassen hoor ๐Ÿ˜
Staan op een fijne camperplaats bij een hele lieve eigenaar, hebben koffie met Limburgse vlaai gekregen en er staan alleen maar leuke camperaars hier, de leukste zijn vandaag weg gegaan ๐Ÿ˜ญ๐Ÿคช 2 leuke wijvies die net zijn begonnen met camperen ๐Ÿš maar weet zeker dat 't goed komt met hun.
Onze overburen zijn lelystedelingen, komen ook uit Amsterdam toevallig ๐Ÿ˜Š allemaal gezelli ๐Ÿ˜†
Morgen gaan we richting Maastricht ๐Ÿ˜š

Fotoโ€™s

1. Erycka:
    22 juni 2020
    Pas maar op dat je geen heat stroke oploopt . Heb ik toen gehad , en daar ben je goed ziek van....dus uit de zon blijven en de ventilator naast je [ aan ]....Greets
  2. Henny de Haas:
    22 juni 2020
    Hallo ziet er goed uit de komende 2weken gewoon rustig aan veel drinken onder de luifel of parasol veel plezier.
  3. Thea en Jan:
    Komt goed Erica ๐Ÿ‘๐Ÿป
  4. Rita Hogenkamp:
    Hallo buurtjes,
    Fijn dat jullie het gezellig en vooral goed hebben ๐Ÿ‘ het weer zit ook โ˜€๏ธmee dat scheelt ๐Ÿ˜‚ hier ook alles goed, warm maar goed uit te houden ๐Ÿ‘Œ geniet nog heerlijk en tot horenssss en groetjes ๐Ÿฅฐ
  5. Thea en Jan:
    22 juni 2020
    Hoi Hennie, we zijn vergeten welke plaats je woont voor eventueel in de buurt. ๐Ÿคช