Na zonneschijn.... πŸ€”

14 juni 2020 - Loenen, Nederland

#kannietaltijdmooiweerhebbenhe#

Gisteren gefietst en vandaag ook weer. Ik snap nou niet waarom ik altijd kont - pijn heeft en Jan niet 😏 fiets ik verkeerd of zo... Of... Moet ik een nieuw zadel??? We waren gelukkig voor de 🌩️🌧️ weer bij de camper 🚌 buren hadden de stoelen al onder de camper gedaan vw de harde πŸ’¨. Jan wilde via de IJssel fietsen en we waren al onderweg en moesten nog 6 km, langs de snelle weg, geen k... aan dus πŸ™„ dan maar terug (lang genoeg gefietst) aaaah veel leukere weg, ook ff naar de spar voor salade (vergeten) en ja hoor... ⚑ Zie ik me manneke niet meer, ik namelijk schreeuwen in de hoop dat hij me hoort πŸ₯΄ (heeft geen πŸ‘‚ in), is natuurlijk ook niet de πŸ₯‡ keer en zeker niet de laatste 😜 πŸ˜‚ stond ergens karnemelk te drinken ☺️. Niet om 't 1 of ander maar ben een beetje bang voor onweer dussss..... OPSCHIETEN!!! Gelukkig, daar is tie weer 😍 En net voor de hoosbui op de β›Ί Wilde vandaag nou juist net op de skottelbraai 🐠 klaar maken, nah... Dan maar morgen (hoop ik) 😊

Mijn mannetje 😁

1. Richard en Tiara:
    14 juni 2020
    Mooie omgeving...haha echt weer wat voor papπŸ₯°
  2. Thea en Jan:
    14 juni 2020
    Gaat aldoor zo met fietsen Ti en Rich. Fiets me eigen de k....e,maar wel lekkurrr. Morgen weer verder.... πŸ€”πŸ₯΄
  3. Erycka:
    15 juni 2020
    Nah gaat weer lekker daar hahahaha Je hebt speciale vrouwen zadels , die een stuk zachter zijn voor onze poezelige billentjes . Afgelopen nacht was het hier ook noodweer en natuurlijk weer onweer , waar ik helemaal niet bang voor ben . Ga altijd in de badkamer zitten , met de deur dicht en de verlichting aan , dan hoor en zie ik niks Ben je 70jaar en dan bang voor onweer.....erg toch . Claudia is een midweekje weg met een vriendin . Wel stil nu hoor in huis , en je kunt nergens naar toe .
    Veel plezier jullie nog....Greets
  4. Thea en Jan:
    16 juni 2020
    Erica pak de fiets πŸ˜‰ πŸ˜‚ maar snap het wel hoor je bent dan niet meer mobiel hΓ©