CP in Ed, Zweden

25 juni 2018 - Ed, Zweden

We dachten dat het in Noorwegen veel vis te kunnen kopen/eten maar alles minder waar. Zalm wel in Noorwegen maar heeft ook met de tijden te maken. Tijgergarnalen en andere vis komen uit Aziatische landen en worden eerst naar bv. Nederland verzend en vandaar naar andere landen. (is mij gezegt van de winkel) De tijgergarnalen kosten hier voor de kleine vanaf €16,- tot grote € 35,-. Per kilo. 😯 Dus heb ik 2 zalmmoten uit diepvries voor €8,95, dus niet vers. 🙄 Beetje jammer maar hoop dat 't lekker smaakt. Weet zeker dat je in Noorwegen op andere plaatsen wél verse vis kan kopen ☺️

Nu is het mooi weer en hebben we genoten van de 🌞morgenmiddag weer verder reizen, maar daarvoor even naar stadje/dorpje lopen.

1. Erycka:
    25 juni 2018
    Zo lekker duur....
  2. Adri en George Mensen:
    26 juni 2018
    Wat een mooie foto's. Wij gaan vaak in de winter naar het Noorden. Lapland meestal. Zodra George stopt met werken😤😤😤 is dit ook zeker ook een optie. Hele fijne trip