Reacties
Reacties 1 - 29 van 29
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Thea en Jan | Yep... Heerlijk π | 20 jul. '18 |
| Erycka | En dan lekker door naar huis , is ook wel weer fijn.... | 20 jul. '18 |
| Erycka | Gauw weer wat afspreken als jullie weer thuis zijn… | 17 jul. '18 |
| Thea en Jan | Snacken... πππ | 16 jul. '18 |
| Thea en Jan | Komt goed hoor, gaan nu ff snake πππ | 16 jul. '18 |
| Richard en Tiara | Was idd gezellig en veel gelachen...veel plezier | 16 jul. '18 |
| Erycka | Jullie hebben straks een extra vakantie nodig om bij… | 7 jul. '18 |
| Henny de Haas | Ik zie jullie alleen maar eten en drinken gaat toch… | 6 jul. '18 |
| Erycka | Zeker apart , in the USA kun je dat ook op de meeste… | 6 jul. '18 |
| Thea en Jan | Heb geen viswinkel tot nu toe niet gezien... Ook stom… | 4 jul. '18 |
| Erycka | Stomme taal hahahahaha zeggen ze misschien ook wel… | 3 jul. '18 |
| Thea en Jan | Hi Erica, hier ook mooi weer, maar wel veel wind maar… | 2 jul. '18 |
| Erycka | Hey Luitjes , is het weer ondertussen al wat warmer… | 2 jul. '18 |
| Erycka | Kan ik mij wat bij voorstellen , winkelen is leuk… | 30 jun. '18 |
| Thea en Jan | Hoi Rita en Frits, Leuk dat jullie reageren. Inderdaad… | 30 jun. '18 |
| Roel | Daar en vooral in het wat zuidelijker gelegen Fjallbacka… | 29 jun. '18 |
| Erycka | Leuk....niet teveel gekocht hoop ik , anders heb je… | 29 jun. '18 |
| F. Hogenkamp | Leuke fotoβs. Hoe verloopt jullie reis? Ook pech… | 28 jun. '18 |
| Adri en George Mensen | Wat een mooie foto's. Wij gaan vaak in de winter… | 26 jun. '18 |
| Erycka | Zo lekker duur.... | 25 jun. '18 |
| Thea en Jan | Ja klopt, tis nu heel warm ππ | 25 jun. '18 |
| Erycka | Gelukkig is de camper weer gemaakt . Hahahaha een… | 25 jun. '18 |
| Thea en Jan | Ja Roel en Jannie... Is echt nodig! Volgende X beter… | 24 jun. '18 |
| Erycka | Jullie hadden je zo verheugd op deze reis , en dan… | 24 jun. '18 |
| Roel | Dat klinkt allemaal wel erg somber, is dat echt nodig?… | 24 jun. '18 |
| Thea en Jan | Inderdaad moppie, pech schijnt ons te volgen maarja...… | 24 jun. '18 |
| Richard en Tiara | Sjonge jonge...nou das zeker pechπ€. Op naar Duitsland… | 24 jun. '18 |
| Thea en Jan | Gaat echt lukken! Dank je wel... | 7 jun. '18 |
| Reislogger | Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op… | 7 jun. '18 |


- Thea en Jan: Yep... Heerlijk π
- Erycka: En dan lekker door naar huis…
- Erycka: Gauw weer wat afspreken als…
- Thea en Jan: Snacken... πππ
- Thea en Jan: Komt goed hoor, gaan nu ff…
Alle reacties »