34° ben ik zat 🤒

12 augustus 2021 - Malijai, Frankrijk

Onderweg in du Verdon, prachtig onderweg maar beter te doen een X met personenauto en niet in hoogseizoen.  Aangekomen op Camping celistine. Van de drukte op toeristenplaatsen naar een camping met alleen een zwembad en ver weg van winkels ed 😔 Campings uiteraard allemaal vol. Met in de bergen rijden was er een meneer bij camping die niet even meedenken kon, wat een l#l!! Jan moest veel gas blijven geven want 🚌stond steil omhoog en motor begon al te stinken. Meneer moest eerst parkeren 😵 en dat lukte niet erg want werd zenuwachtig dat hij het verkeer ophield.
Voor 1 nacht en weer verder.....

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Henny de Haas:
    12 augustus 2021
    Wat ziet het er schitterend uit, jammer dat je niet zo goed tegen de warmte kan🚤⛵ maar als het ☔ is het ook niet leuk dus lekker 🏊 onder de parasol veel water drinken en goed eten fijne dag groetjes ook van Gerard.🙌🍺🍷🍰
  2. Thea en Jan:
    13 augustus 2021
    Nee... Regen is ook niks 😔 maarja... Het is ook extreem warm hier 🤒 doe Gerard de groetjes terug 👋
  3. Lyda:
    12 augustus 2021
    Prachtig he de Verdon , maar idd smalle wegen en rotsen die er gevaarlijk dicht bij staan . En stilstaan op een helling een crime , maar ja je hebt allerlei chauffeurs 😫
    Mooie foto’s .
    Geniet verder , doe ik ook als ik de video’s en foto’s zie .😊
  4. Thea en Jan:
    13 augustus 2021
    Was heel erg mooi maar ook heel druk. Staan nu ook in een prachtige omgeving op een rustige camping. Dus dit is ook genieten in een 💺 met een 🥤 en een koude natte handboek in de nek 😂🤒😜
  5. Lyda:
    14 augustus 2021
    Even lekker relaxen, in de schaduw 😉
  6. Thea en Jan:
    17 augustus 2021