80 km verderop

2 juli 2021 - Saint-Romain-de-Colbosc, Frankrijk

Nu weer vrije plek. Op de app werd geschreven gratis stroom maar door dat de mensen hier heel lang bleven staan is dat weg gehaald, zo jammer ๐Ÿ˜ญ wel mooie plekken.ย

We moeten 't met onze data doen dus de volgende stop wordt idg wel met WiFi want anders red ik het niet met me data.ย

1. Henny de Haas:
    2 juli 2021
    Kort ritje ook wel lekker je heb de tijd toch?hier ook lekker weer heerlijk gefietst nu een wijntje met rauwe ham nog een fijne avond groetjes
  2. Lyda:
    3 juli 2021
    Lekker op je gemak reizen, heerlijk toch.
    Hier in Havelte de camping helemaal bezet .
    Groetjes Lyda
  3. Thea en Jan:
    5 juli 2021
    In Frankrijk valt 't wel mee al was het wel bij 2e camperplek campers die w8te op een vertrekkende camperaar ๐Ÿ™ƒ hoest weer bij jullie?
  4. Erycka:
    3 juli 2021
    hoihoi Jan & Thea , Fijn dat jullie weer kunnen rond trekken . Sorry voor het zo weinig reageren d.i.v.m mijn tia . Ben nog steeds herstellende , maar het komt allemaal weer goed , het moet zijn tijd hebben . Ik wens jullie een fijne tijd en hoop dat jullie vele mooie plekken mogen en kunnen bezoeken ....liefs Erica
  5. Thea en Jan:
    5 juli 2021
    Ach jeetje ๐Ÿ˜ž niet fijn om te horen ๐Ÿ˜ฒ wens je heel veel sterkte en vooral op een spoedig beterschap! Dikke ๐Ÿ’‹ van Jan en mij