Data... ๐Ÿ˜ฌ

1 augustus 2021 - Valras-Plage, Frankrijk

Mijn data was op ๐Ÿ™„ dus kon ik ook nx verhalen. Daarbij is de 4G zo langzaam waar we nu zijn dat er een dag voor nodig is om alle foto's te dawnloaden. Pfff...wel heel erg irri ๐Ÿ˜ด Ga 't weer opnieuw proberen....Fotoos komen later dan en wil t niet meer dan helaas....โ›” Ik ermee want dan kost me teveel data dan alleen de mogelijkheid ons te volgen op....ย

Hier aanmelden

Je kan alleen reactie schrijven ๐Ÿ“ als je je aanmeld. Volg je me openbaar dan kan je geen reactie schrijven en dat zou ontzettend jammer zijn ๐Ÿ˜ญje hoeft niets te doen als je je aanmeld, het is alleen een formaliteit en zo gepiept!ย

TOT NU TOE....ย

Vandaag naar de markt gelopen. Het was een grote markt. Een gedeelte met kleding een gedeelte met groente en vis/vlees, en een gedeelte als restaurant. Aangezien ik dus ook naar de ๐Ÿšพ moest was dat er ook๐Ÿ˜ anders als in NL is het hier goed geregeld. Eerst zocht ik waar ik de ๐Ÿšช op slot kon doen... Tjongejonge... Tja... Moet je ook maar net weten ๐Ÿค”na enkele minuten begreep ik dat de groene lichtjes in de rondte daarop moest drukken.. En yep... Op rood!!! ๐Ÿคช Ja... Moet je wel ook je behoefte doortrekken..... Hmmmmm.... Zie geen knop ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ mensen zullen ook wel denken "wat heeft dat mens lang werk!" tja, als ik 't niet kan vinden laat die ๐Ÿ’ฉ dan maar liggen voor die 't wel weet ๐Ÿ™ˆ en warempel... Doe deur open en spoelt spontaan mijn ๐Ÿ’ฉ weg. ๐Ÿ˜‚ย
Heb een leuk ๐Ÿ‘’ gescoord voor de โ˜€ en een jurk die me niet past ๐Ÿฅด een colaatje de gedronken en Jan een cappacino en s' middags een ๐ŸŸ gegeten langs 't strand weer naar de camper.ย

Fotoโ€™s

1. Henny de Haas:
    1 augustus 2021
    Kan jullie nog steeds volgen jullie gaan straks weer naar boven of naar beneden spanje in?
  2. Thea en Jan:
    2 augustus 2021
    Wordt lastig nu, het is verwarrend. Eerst Spanje geel, ben je er bijna wordt het oranje ๐Ÿ˜’
  3. Thea en Jan:
    Ja, maar geen foto's
  4. Lyda:
    2 augustus 2021
    Thea ik kan jullie volgen op Polarsteps, zal ik mij dan van deze mailinglijst afhalen ?
    En ik zie dan ook alle fotoโ€™s en videoโ€™s
    Groetjes
  5. Thea en Jan:
    3 augustus 2021
    Is goed hoor. Maar je krijgt van Polarsteps geen mail hรฉ moet je afentoe op Polarsteps gaan, je kan wel terug kijken he...
  6. Thea en Jan:
    3 augustus 2021