LOL 🀣 Waar kennen we deze plek van?!

15 juni 2020 - Bergen, Nederland

Het maakt mij niet uit... Zoals Jan zegt "zet haar maar ergens neer ze aard wel!" πŸ˜‚ en klopt, dus me mannetje zoekt de plaats/plek uit en vindt het allemaal prima, maar hoe/waar we gaan staan... Whahaha, dat zoek ik uit 😜 komen we aanrijden, en jahoor.... Zijn we hier al eerder geweest πŸ˜† waar je lekkere aardbeien, asperges en zelfgemaakte jam kan kopen. Ach... We zijn op zulke vele plaatsen/camper plekken geweest πŸ₯΄ maar was wel weer grappig 🀣 nu veel drukker en vorige X maar met 2. Zicht op paardjes (alweer).... Was toen niet, maar wel leuk om zicht te hebben op snorretje πŸ€—
Voor 't eten alles gesneden en klaar gezet πŸ˜† de 🦐 gemarineerd in olie met verse knoflook, gember en italiaannse kruiden, de krieltjes met champignons, verse ui, en paprika, alles in 1x op de skottelbraai en bakken maar 😁 zΓ³ klaar!! Yammie wat was het weer lekkurrr! Heerlijk met πŸ₯—Β

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Erycka:
    15 juni 2020
    Inderdaad een mooi uitzicht . En zo grappig dat we mee kunnen genieten wat jullie elke dag kokkerellen....je kunt wel een kook progamma beginnen ....Greets
  2. Thea en Jan:
    16 juni 2020
    En ik vindt 't leuk dat jij ons volgt πŸ€— skottelbraai is Afrikaans maar zo makkelijk om voedsel te bereiden. Jan wil 't niet altijd meenemen 😏