Thuis 🏑

27 maart 2019 - Dronten, Nederland

Heerlijk weer thuis! πŸ’© Op eigen 🚾 niet dat we dat niet hebben hoor maar je moet wel mikken in het gat 😬 dussss je gat boven het gat πŸ€”πŸ˜‰πŸ˜‚πŸ˜‚

6331 km. gereden. Heel veel plaatsen gestaan en veel steden gezien in 151 dagen. Leuke mensen ontmoet en minder leuke die niet de moeite nemen op een zonnige dag goededag zeggen. Het begin van de reis veel 🌧️ en πŸ’¨ tot aan Portugal πŸ‡΅πŸ‡Ή Algarve en daar 't eerste β˜€netje. Vanaf dat moment alleen maar mooi weer maar wel kouder dan 2016/17. Mooie plaatsen gezien waaronder Madrid met zijn culturele gebouwen, zo mooi!Β  Ook Barcelona gezien maar lang niet zo mooi als Madrid. De mooiste plaats was voor ons Cala de Sant Jordi, Spanje... Met de mooie baaien en omgeving. Onze beste plek met camper Pueblo 'd Mascarat ook Spanje en in Portugal Falecia. De gezelligste tijd (3 weken) was bij Peter en Caroline, veel gegeten en gedronken πŸ₯˜πŸ·in Morana. Mix parking... Vaak notdoneπŸ™„ veel hangende jongelui maar soms kon 't niet anders πŸ€” en de Fransen... Hmmm, op de weg een ramp, laten je niet invoegen op het gevaarlijke af en doe je 't terug krijg je een middelvinger πŸ–•. Op heenweg wel achter het stuur gezeten maar terug weg niet!Β  Toch maar een beetje (boel) te schijterig 😬

TOT DE VOLGENDE REIS 🚌

1. Roel:
    27 maart 2019
    Dat was inderdaad een mooie reis, we hebben genoten van jullie berichten en de foto's. Bedankt!
  2. Erycka:
    27 maart 2019
    Welcome Home , lekker weer in je eigen bedoeningkje . Maar in ieder geval wel weer een ervaring rijker , dat neemt niemand je meer af . Claudia word 9 april weer geopereerd aan haar voet en mag 4 wkn niet lopen , daarna loopgips voor 4 wkn en dan 4 wkn een walker . dus volgende week de hele huiskamer verbouwen i.v.m het ziekenhuis bed pffff Als het pootje weer een beetje normaal is , zullen we eens wat gaan afspreken....greets
  3. Thea en Jan:
    27 maart 2019
    Wat leuk Jannie & Roel dat jullie ons gevolgd hebben, ja... Was een mooie reis 😁 heb nog een Reislog op Polarsteps, deze vindt ik beter met landkaart. Aankomende winter blijven we 🏑 maar gaan wel met mooi weer in NL toeren en mooie plekjes ontdekken 😊
  4. Thea en Jan:
    27 maart 2019
    Inderdaad Erica, heerlijk weer thuis, de reis was geweldig en hoop meegemaakt om wel en niet te doen!