Naar onze kinderen in Duitsland

4 juni 2020 - Twist, Duitsland

Bij onze kinderen/kleinkinderen in duitsland voor 2 nachtjes. Wat was het weer gezelli! En weer zo gelachen πŸ˜‚ 2 dagen wezen bbq'en met zo veel eten 😜 en lekker buiten met 't mooie warme weer s' avonds (behalve die kl... muggen) met een lekker borreltje en 🍷tje. Naar Klazienaveen om ff te winkelen πŸ›’ en lunche en een heerlijk 🍦gegeten. Ook lekker gewandeld en paardje 🐴geaaid. Wat is het toch heerlijk om weer bij je kids te kunnen knuffelen en weer samen te lachen! πŸ’œ

1. Richard en Tiara:
    4 juni 2020
    Jaaahhh gezelli, was wel stil hoor toen jullie weg gingenπŸ˜‚...enorm gelachen...bram ook bekaf van papa achterna lopen 🀭... leuke fotos..dikke πŸ’‹β€πŸ˜˜πŸ˜˜
  2. Rita Hogenkamp:
    4 juni 2020
    Wat een gezellige plaatjes van de familie πŸ˜„ fijn dat de regels weer iets meer toelaat ! In Dronten alles rustig, Hebben vandaag gewerkt aan de lekkage bij Maartje πŸ˜” nu maar hopen dat het eindelijks opgelost ? Geniet nog lekker van jullie reisje ! Dikke knuffel 😘
  3. Thea en Jan:
    5 juni 2020
    Zeker leuke πŸ“Έ he Ti en rich 😁 grappig dat BamBam moe was door paps πŸ˜‚ schoot ook weer vol toen we weg gingen 😏
  4. Henny de Haas:
    5 juni 2020
    Ziet er weer gezellig uit jammer dat het weer iets minder is maar wat regen was wel nodig. Groetjes