Zere kont ๐Ÿ˜ฌ

31 mei 2020 - Nuis, Nederland

Vandaag wezen fietsen ๐Ÿšด knooppunten, pffff... 28 km... Tja... Daar moet mijn kontje ff aan wennen nog ๐Ÿ˜„ langs mooie boerderijen, heel veel paarden ook natuurlijk mooie Friezen ๐Ÿด en veel veulentje want dat is nu de tijd hรฉ zo rond april/mei. Bij de camperplaats is stal 83,rijden hier ook aangespannen met mooie tuigpaarden. Als ik 't zie krijg ik toch weer de kriebels ๐Ÿ˜š de dames (๐Ÿฎ) worden met een quad naar de stal gedreven, gemolken en weer naar buiten, heerlijk toch 't boerenleven en mooi om te zien!ย

De vogels met ๐Ÿฃ ๐Ÿฃ๐Ÿฃzijn na 2 dagen verhuisd naar de wei en 1 ๐Ÿฅ heeft het niet gered, viel steeds om en is ook achter gelaten, ondanks dat de eigenaar 't heeft geprobeerd ๐Ÿ˜’ย

Ik wordt vandaag verwend want Jan kookt. Nasi en dat kan hij goed, wilde het op de skottelbraai doen maar zijn de aansluitslang vergeten ๐Ÿ™ˆย

Fotoโ€™s

1. Henny de Haas:
    31 mei 2020
    Goede avond heerlijk dat Jan kookt Gerard maakt ook altijd de nasi wij een heerlijk Turks broodje stond er geen wind want wij zijn wezen wandelen hier heeeeel veeeeeeel wind het is wel ๐ŸŒž groetjes.
  2. Thea en Jan:
    31 mei 2020
    Hallo Hennie & Gerard, ja er was heel veel wind al een paar dagen en nog wel een koude ๐Ÿ’จ en ook bewolkt maar het is droog en kunnen lekker buiten zitten.