Alweer meer dan 1 week onderweg....🥴

1 augustus 2022 - Loanhead, Verenigd Koninkrijk

20220731_111139

Alweer veel gezien en kilometers gereden.

Was een hele ervaring om met de Ferry Stenaline te varen. Was best een dingetje of alles goed zou gaan. Alles ging op rolletjes 🚐. (Zie video's) daarna naar onze overnachtingsplaats gereden. Het was best raar om links te rijden en vooral linksom de rotondes te  gaan. Na vrije plaats aan aan de kust waar we de stenaline vanaf land te zien was naar de volgende plaats gereden. Salthouse. Daar ook aan de kust gestaan op een vrije plek. Daar was een kiezelstrand en een prachtige landschap. Daar vandaan weer verder want er was ons verteld dat we beter eerst naar Schotland  te  gaan vanwege het weer. Met de wegen moeten we oppassen, je hebt A wegen dat zijn de zogezegde snelwegen, M wegen zijn heel smal en konden we met tegenliggers moeilijk passeren 🙈🙈 dus doodeng en voor Jan heel vermoeiend. Dus vanaf nu alleen de A wegen. Na Salthouse richting stadje Lincoln. Onderweg bij een stoplicht  op rood, vliegt er een vliegtuig laag over 😄 zo bijzonder! Ook shovels en tractors rijden op snelwegen. 🥴 Stadje Lincoln zijn we in de Cathedral geweest en zo mooi 😍 daarna naar  de grens van Schotland (Zie foto's op polarsteps.com ) en door gereden naar  Jedburgh, daar op een algemene PP gestaan voor 2 nachten en te relaxen. Met uitzicht op de Abbey. Daarna naar de plaats Roslin op een camping, duur voor onze begrip maar sommige in Schotland zijn duur vw vlakbij de steden. Hier verblijven we even want we gaan morgen naar Edinburgh.

Groetjes, Thea en Jan

20220728_200613  20220726_12324820220729_163317

1. Henny de Haas:
    9 augustus 2022
    Ziet er weer schitterend uit veel plezier🙌
  2. Thea en Jan:
    9 augustus 2022
    Het zijn ook mooie landen 🌍