Files.... ๐Ÿšš๐Ÿš™๐Ÿš˜๐Ÿš—๐ŸšŒ๐Ÿš›

11 juli 2021 - Saint-Julien-en-Born, Frankrijk

Wat een rit ๐Ÿ˜ฒ van de ene file, in de andere ๐Ÿ˜ž dan eindelijk een afrit, ga je even lunche kom je weer in een andere file ๐Ÿฅด werden er niet goed van ๐Ÿ˜ฑ toen weer op zo'n rare hobbelweg, stuurt de tomtom ons weer verkeerd (of wij begrepen 't niet ๐Ÿค”) maar na uuuuuuren eindelijk op Camping gearriveerd ๐Ÿ‘ ๐Ÿ‘joh... Je maakt wat mee hoor ๐Ÿ˜ ๐Ÿคญ ๐Ÿ™ˆย

Fotoโ€™s

1. Henny de Haas:
    11 juli 2021
    Wat erg is de vakantie ook in Frankrijk begonnen? De schoolvakantie is nu begonnen in het noorden, hier 19juli en de week erna het zuiden, maar op de foto staan jullie wel mooi hoe lang blijven jullie daar staan? Groetjes
  2. Thea en Jan:
    11 juli 2021
    Volgens mij wel maar weet niet zeker, zie wel afentoe kinderen. Maar op de gratis camperplaatsen staat het altijd vol. Nu op de camping valt mee. Wel een leuk plaatsje. 27 ยฐ hier dus voor mij te warm om op pad te gaan, maar Jan nu alleen met de ๐Ÿšฒ tis niet anders ๐Ÿ˜ž
  3. Thea en Jan:
    11 juli 2021
    Weten we nooit van tevoren hoelang we blijven.
  4. Henny de Haas:
    11 juli 2021
    Maar je wil richting spanje daar wordt het erg heet aankomende week 44gr pffff doe maar rustig aan hoor nu lekker met de beentjes omhoog glas water chips relaxen.
  5. Thea en Jan:
    Richting west Spanje Hennie, daar is 't niet zo warm. โ˜€๏ธ
  6. Henny de Haas:
    ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ™Œ๐ŸŠ
  7. Lyda:
    11 juli 2021
    Beetje aan de kust blijven, heb je vaak een windje .
    Maar idd die erge hitte wil je niet meemaken.
    Is voor jou ook niet prettig.
    Die meneer Loek ( die dat bankje heeft laten zetten) is inmiddels overleden. Maar dat weet je misschien al.
  8. Jan:
    11 juli 2021
    De volgende bestemming is San Sebastian Spanje, niet zo ver van waar we nu zijn , 135 km
  9. Erycka:
    14 juli 2021
    Waarom gaan jullie in vredesnaam in de drukste tijd van het jaar erop uit , en dat met die corona . Ook jullie behoren in de risico groep . Ik had het een jaartje overgeslagen en was lekker in eigen land gebleven....
  10. Thea en Jan:
    14 juli 2021
    Denk dat je wat gemist heeft.... We zijn al ruim een jaar niet weg geweest als alleen in Nederland sinds corona. Hebben Nederland wel gezien ondertussen en.... Overal volle drukke campings en dat wil je ook niet.
    Heb niet van Nederland op reisvlog gezet maar wel op polarsteps.com. Toen we weg gingen was alles veilig waar we heen gingen en sinds kort ook oranje/rood. Dus kijk maar even op Polarsteps, de link staat op 1ste pagina. Hoop dat alles met jou goed gaat ๐Ÿ˜˜
  11. Erycka:
    15 juli 2021
    Zal van de week ff doen . Nederland is echt van slag nu Peter R de Vries is vermoord....zo triest