Tja....???? ๐Ÿค”

14 juli 2021 - Saint-Julien-en-Born, Frankrijk

Gisteren wezen wandelen in een grote bos. Gelukkig waren er wel aanwijzingen welk pad je moest volgen. Het bleef ook droog en kreeg 't als ware 't nog warm ook ๐Ÿ˜
Vandaag zou het de hele dag gaan regenen ๐Ÿ’ฆ maar 't ziet er naar uit dat het droog blijft en wie weet komt 't โ˜€ nog door. Vandaag denken we maar om te gaan ๐Ÿšด ๐Ÿšดโ€โ™€๏ธ Zal wel voor zekerheid ๐Ÿ‘’ meenemen en ๐Ÿฅค
Wilden vanaf maandag naar San Sebastiรกn Spanje gaan maar zoals het er nu voor staat is Spanje rood en moeten we helaas even Googlen waar we dan heen gaan ๐Ÿค” hadden zo'n zin weer in Spanje ๐Ÿ˜’

Fotoโ€™s

1. Jan:
    14 juli 2021
    Jammer, ๐Ÿ˜•๐Ÿ˜Ÿ maar het is niet anders, het gaat om onze eigen gezondheid, we zijn wel ingeรซnt, maar toch dat risico nemen we maar niet, dan richting Andorra.
  2. Thea en Jan:
    ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
  3. Henny de Haas:
    14 juli 2021
    Toch jammer Diana en Brett wilde naar Ibiza maar ze gaan nu naar Limburg mogen wij ook mee ๐Ÿ‘Œ16aug op onze trouwdag in Nederland gaat het ook weer de verkeerde kant op. Veel besmettingen vooral de jeugd ik hoop niet op een lockdown ๐Ÿ˜ก maar gaan jullie maar lekker genieten dan maar de andere kant op veel plezier.
  4. Thea en Jan:
    14 juli 2021
    Je wordt er gewoon moe van he, denk je dat het beter gaat in de wereld met corona hebben we wรจรจr een variant ๐Ÿ˜ฌ hier in Frankrijk nog steeds ๐Ÿ’‹ kapjes zowel binnen en buiten, heel verschillend... De 1 wel en ander niet maar veel wel ook buiten. Tja... We zijn er voorlopig niet vanaf denk ik ๐Ÿ˜ž
  5. Erycka:
    14 juli 2021
    Ook al ben je volledig ingeent , is het nog steeds mogelijk dat je corona kunt krijgen . Alleen ben je er dan niet zo ziek van . Ik doe nog steeds mijn mondkapje op als ik in een drukke gemenigte terecht kom .
  6. Thea en Jan:
    14 juli 2021
    Wij ook nog, in de supermarkt hier en soms ook nog buiten bij drukte. Behalve in camper โ˜บ๏ธ
  7. Erycka:
    14 juli 2021
    Kan ik mij iets bij voorstellen dat je geen mondkapje draagd in de camper hahahaha
  8. Lyda:
    Wat jammer dat je niet kunt doen wat jullie graag willen ๐Ÿฅฒ
    Maar de andere kant kan ook mooi zijn.
    Die verhipte Corona gooit bij velen de boel in de war .
    Maar ja we moeten er mee dealen.
    Blijf genieten waar je ook naar toe gaat.
    Leuke fotoโ€™s ๐Ÿ˜‰