Aardig wat kilometers al...

29 november 2018 - La Puebla de Cazalla, Spanje

Nu in Spanje en een heerlijk warm temperatuurtje, maar s'nachts wel koud... Heel erg koud 😬 maar wel fijn buiten zitten in korte broek. Staan op een fijne plek met vrije voorzieningen en ook plek genoeg voor tuinstoelen en tafel. In Mertola gestaan aan rivier voor 1 nacht. Daar zagen we een Spaans echtpaar met kindje van 3 jaar en een hond. Deze mensen sliepen in een tentje en waren op de fiets. Fietsen al 8 jaar rond de wereld (?) en kindje was onderweg geboren in Brazilië. Deze mensen kwamen we weer tegen in Beja, and wij met de camper en hun op de 🚲. Vindt het knap... En... Je moet er maar zin in hebben of kunnen 😊.

Hebben het Centro verkend en boodschapjes gedaan (moest aardig klimmen... Arme knietjes van me). Mijn haar zit voor geen meter meer dus kappertje gevonden en moest daarvoor oor terug komen. (zucht....arme knietjes) maar mijn haartjes zijn mooi geknipt en gefohnt voor maar € 14,-.  Ik kan er weer tegen 😂

1. Erycka:
    30 november 2018
    Jullie reisflog komt binnen bij Ziggo en er staat....aardig wat kilo.....tjes aangekomen , maakte ik ervan hahahahaha . Vind het ook altijd knap als mensen de wereld over fietsen , vind het alleen zielig voor zo'n kind en hond die zich de blubber loopt . Het is hier ook nog steeds koud , Claudia moet nog steeds s'morgens om 03:30 krabben en niet achter haar oren maar om het ijs te verwijderen brrrrrrr Maar jou kasel ziet er weer leuk uit , kun je er weer ff tegen , en kunnen je knietjes weer ff bijkomen . Ik zit met een oorontsteking , word je ook niet vrolijk van pffff
    Greets
  2. Thea en Jan:
    30 november 2018
    😂😂Staat toch echt kilometers 😊 hoop dat oorontsteking gauw over is, maar beterschap mop en groetjes aan aan Claudia. Oja... Hond hoeft niet te lopen hoor 😋