Natuurgebied

8 november 2018 - Idanha-a-Nova, Portugal

Voordat we verder gaan het natuurgebied bezocht. Er naar toe rijden is al "in middle of nowhere". Op de hele weg geen camper of caravan tegen gekomen. Het zicht bij de castle was zo indrukwekkend! En zo mooi 馃槏 de roofvogels die er vliegen en zo dichtbij 馃. Het was het waard om dit te zien.聽

Verder gereden en was eerst de bedoeling om meer richting Algarve te gaan maar zagen dat Portugal dichterbij was als waar we eerst naar toe zouden gaan, besloten om toch deze op de bonnefooi te gaan. Maar O wat had Jan een spijt.... Bleven maar tuffe in middle of nowhere, kwam geen eind aan 馃槺. We waren erg moe en eindelijk een camping gevonden. Blijven hier een extra nachtje om zelf ff op te laden馃攱

Foto鈥檚

1. Erycka:
    9 november 2018
    Word al moe als ik het lees pffff In the middle of nowhere , klinkt niet echt uitnodigend . Stel je voor dat je pech krijgt of zo....12nov gaan wij een midweekje weg naar limburg....groetjes
  2. Thea en Jan:
    9 november 2018
    Nee... Je moet zeker geen pech krijgen. Veel plezier in Limburg
  3. Erycka:
    19 november 2018
    Mooie natuur daar , kon vandaag pas je reis verslagen openen , Ziggo weer of zo . Het is hier giga koud met een oosten wind brrrrrrrrrrr heb 2 truien aan en een hempje , en nog heb ik het koud pffff
  4. Thea en Jan:
    20 november 2018
    Hier aan de Algarve ook niet denderend hoor, maar heel veel harde buien. Zit ook met de kachel aan in de avond. 馃槵