Wanneer gaan we....๐Ÿš

12 juli 2022 - Dronten, Nederland

24 juli vertrekken we met de Ferry Stenaline vanuit Hoek van Holland naar Engeland. Vandaar met de boot naar Harwich. Daar verblijven we voor 1 nacht en vertrekken dan eerst richting Schotland. We hebben de Ferry al geboekt maar niet de terugreis want we weten niet hoelang we daar verblijven maar 1 ding is zeker...het gaat zeker mooie reis worden. Als we Schotland gezien hebben dan terug door Engeland.

Jullie kunnen ons volgen op;ย Reis naar Engela d en Schotland met de camper

ย Voor reacties kunnen jullie je aanmelden op polarsteps.com. Anders alleen volgen want het staat openbaar maar het is natuurlijk leuker als ikย  jullie reacties kan zien.

IMG-20220319-WA0001

1. Jan:
    12 juli 2022
    Ben benieuwd Ik hoop dat het een mooie reis wordt, en niet zeeziek wordt op de โ›ด๏ธ๐Ÿ›ณ๏ธ naar Engeland toe.,๐Ÿ˜ฎโ€๐Ÿ’จ
  2. Thea en Jan:
    12 juli 2022
    Nou....ik hoop het ook ๐Ÿ˜…
  3. Alie en Wim Winkel:
    13 juli 2022
    Wij wensen jullie een goede overtocht en een mooie vakantie toe. Wij volgen jullie. Liefs van Alie en Wim
  4. Thea en Jan:
    13 juli 2022
    Hoi Alie, wat leuk om wat van je te horen. Hoop dat je op onze polarsteps volgt want deze kost teveel data. ๐Ÿ˜ฌ wist je trouwens dat ik nog steeds die gehaakte sloffen van je draagt โ˜บ๏ธ
  5. Alie en Wim Winkel:
    14 juli 2022
    Stuur een foto van je gehaakte sloffen ๐Ÿ˜ kan ik ze nog eens haken.
  6. Thea en Jan:
    Nee hoor, hoeft niet ๐Ÿ˜ ze zijn niet stuk te krijgen ๐Ÿคญ
  7. Henny de Haas:
    14 juli 2022
    Fijne kilometers geniet ervan.
  8. Thea en Jan:
    15 juli 2022
    Dank je wel Hennie! Fijn om weer wat van je te horen.