Fijne camping...

8 december 2018 - El Ejido, Spanje

Morgen een week hier op de camping Mar Azur gestaan. Een goed plekkie uitgezocht en hele dag ☀️omdat we vrij staan. Niet naast een camper/caravan maar erachter. Wat een heerlijk weertje hadden we, veel ☀️en een heerlijk temperatuurtje 😁. Konden vrij 🚿 en lekker warm (tja... Is ook niet altijd met de zonnepanelen) en ook elke dag vers gebakken 🥖.... Strand ⛱ Vlakbij, was van kiezelsteentjes en dat deed een beetje AUW aan mijn poezelige voetjes 😳, er werd ook strandstoelen mee gesjouwd door gasten 😜 We hebben gewandeld en moet zeggen... Je komt niemand haast tegen, erg stil hier behalve een mevrouw die in 't Spaans zei dat ik te bloot liep en zal verbranden door de ☀️en maakte zich bezorgd... Zooooo liefffff 😍

Zijn ook wezen 🚴‍♂️🚴‍♀️ naar de haven... Jaja... Heen en terug +/- 20 km, alleen maar plastic (kassen) gezien voor de 🍅 en paprika's, zo nu en dan auto's en hier en daar restaurant. De haven (Playa del Marimar) was wel heel erg groot en veel 🚤. Maar ook weinig mensen op straat maar wel veel Spanjaarden in de restaurants.

We hebben een lekker relaxt weekje gehad en gaan morgen weer verder 🚙 naar plaatsje Vera, mocht 't zo niets zijn dan 🚘 we weer verder.